Teknik Servis ve Destek Hizmetimiz

Kuruluşlar için önemli noktalardan biriside müşteri hizmetleri ve teknik servis destekleridir. Satış sonrasında yapılan bu işlemler müşteri ve firma açısından önemli bir bağ kurmaktadır. Böyle bir anlayışa sahip firma satış sonrası destek verdiği müşterilerinden satış referanslarını şüphesiz kısa zaman içinde alacaktır. Aynı zamanda bu müşterilerin program yükseltmeleri teknik servis sözleşmeleri ve firmanın yapısına uygun geliştirme ve özellikleri daha samimi bir biçimde çözümleyerek maddi yönden de bir kazanç sağlamış olacaktır. Müşteri tarafından bakılacak olursa kullanmış olduğu ürünün veya hizmetin sağlam ve güvenilir olması daha huzurlu ve daha konforlu ve aynı zamanda bilinçli bir kullanım profesyonelliği sağlayacaktır.

Aymet Yazılım Çözümleri’nden program satın aldığınız zaman, firmamız tarafından program hakkında 1 saat 30 dakikalık periyotlar halinde olmak üzere toplamda 4 saatlik eğitim verilir. Firmamızın sunduğu 4 saatlik eğitim hakkını, sizin dilediğiniz bir zamanda adresiniz ziyaret edilerek yapılmaktadır. Program hakkındaki her türlü soru ve anlamadığınız noktaları danışabilir ve bu özel eğitim sayesinde programı A’dan Z’ye öğrenebilirsiniz. Kullanıcıya en iyi ve kaliteli hizmeti sağlamak, kullanıcı referansı için önemli bir adımdır. Ayrıca Aymet’den program satın aldığınız zaman ilk 2 ay her türlü teknik servis işlemi ücretsizdir. Örnek olarak programı 1 hafta önce aldınız ve sisteminiz virüs tehdidi aldı ve çalışmaz hale geldi, Aymet Yazılım Çözümleri Teknik Servis’i ile irtibata geçtiğiniz takdirde size internet üzerinden veya adresinizde hizmet verilerek program tekrar kurulur ve yeni bir lisans verilir, bu işlemlerden herhangi bir ücret talep edilmez. Bunun yansıra kullanıcılarımıza, Pazar günleri hariç diğer günlerde saat 09:00’dan başlayarak 18:00’a kadar program hakkında sorularınızı ve anlamadığınız noktaları danışabileceğiniz ücretsiz bir teknik destek hattımız bulunmaktadır. Ayrıca mesai saatleri dışında da sosyal paylaşım siteleri ve forumumuz üzerinden bize sorularınızı iletebilirsiniz.

Aymet Yazılım Çözümleri gibi kuruluşlarda bu hizmetler yüksek bir önem arz etmektedir. Kullanıcının kendisine pazarlanan hizmet, mal vb. ürünle alakalı kafasındaki soru işaretlerini aydınlatmak, kaliteli bir hizmetin koşulları arasında sayılmaktadır. Aymet teknik servisi ile program hakkındaki sorularınız ve programlarımızda anlamadığınız noktalar hakkında yardımlar alabilirsiniz. Ayrıca “www.aymet.org “ adresinden forumumuzu ziyaret edebilir ve program eğitim videolarını izleyebilir bunların yanında forum üzerinden de bize sorularınızı aktarabilirsiniz. Müşterilere internet üzerinden erişim veya belirtilen adres ziyaret edilerek teknik destek sağlanmaktadır. Telefon numaramız: “0 312 362 6319”.

https://www.aymet.com.tr/haberigoster.aspx?p=77

Bir önceki yazımız olan İnşaat Firmaları İçin Gelişmiş Çözümler başlıklı makalemizde İnşaat Firmaları İçin Gelişmiş Çözümler ve Sektörel çözümler hakkında bilgiler verilmektedir.

Bir cevap yazın